Jak powinno wyglądać twoje LOGO?
Czas kwarantanny to dla wielu firm przestój w bieżących obowiązkach. Jest to również dobry czas na to, by wrócić do wiecznie odwlekanego tematu poprawy wizerunku Twojej marki.
Wykorzystaj go i zyskaj świeży powiew wracając na rynek z nowym i efektownym logo.
Nowe logo? Po co?
Jeżeli masz już swoje logo i chcesz je zmienić, najpierw zadaj sobie pytanie „po co?” Jeśli nie masz żadnego, przeczytaj ten artykuł.
Kiedy rozpoczynałeś swoją działalność i potrzebowałeś Logo, zrobiłeś je samodzielnie czy kolega „GRAPHIC DESIGNER” zrobił Ci je na prędce? Pewnie teraz chciałbyś je zmienić na bardziej nowoczesne – wtedy też jak najbardziej takie logo powinieneś zamówić.
Może się też okazać, że chcesz zmienić logo, ponieważ obecne już Ci się znudziło. Powinieneś przemyśleć swoją decyzję. Większość ludzi nie lubi zmian, a część z nich to Twoi klienci – jak zmieni się Twój znak firmowy, być może ich stracisz, bo nie będą Cię kojarzyć z nowym znakiem graficznym. Ludzie są przyzwyczajeni do Twojego brandu, znają go przecież od lat. Rozpoznają Cię po kształcie, kolorystyce, a nawet po foncie.
Kiedy zupełnie zmienisz swoją identyfikację, pomyślą że wypadłeś z rynku lub zamknąłeś działalność. Wtedy wszystko trzeba będzie budować na nowo jak byś zaczynał od zera.
Teraz zadaj sobie pytanie – czy lepiej jest odświeżyć logo już istniejące, czy zrobić je zupełnie odnowa?
Logo to ikona Twojej firmy.
To znak, który budzi zaufanie, a wyglądem graficznym przyciąga wielu klientów.
Logotyp firmy – to część identyfikacji wizualnej, która wzbudza zaufanie i poprawia Twój wizerunek na rynku. To bardzo istotne w pozyskiwaniu nowych zleceń.
Lepiej mieć profesjonalne Logo i być zauważalnym, niż mieć logo „krzak” i łapać byle jakie zlecenia.
Podsumowując – tworząc nowe logo lub kiedy odświeżasz stare powinieneś współpracować ściśle z grafikiem. Opisz mu je dokładnie , jak chciałbyś żeby wyglądało, z czym się kojarzyło, jaka ma być kolorystyka itp. Pamiętaj, im lepiej je przygotujecie, tym lepiej będziesz zarabiać!